Sinds 1977
Eigen bezorgservice
> 18.000 klanten
> 25.000 produkten
Vereenvoudig het beheer van uw aankopen dankzij de multi-user module.
Met één enkel account krijgt elke medewerker persoonlijke toegang via zijn e-mailadres en rechten die aangepast zijn aan zijn rol.
Hoe werkt het?
Een hoofdgebruiker wordt aangeduid als verantwoordelijke van het account.
Hij/zij kan vervolgens:
Gebruikers toevoegen of wijzigen (medewerkers, secretariaat, teamleden)
Gepersonaliseerde rollen definiëren met verschillende rechten (bestellen, valideren, raadplegen, toegang tot facturen, enz.)
Alle bestellingen van het team opvolgen en controleren
Voordelen:
Eén enkel account voor de hele structuur
Veilige toegang voor elke gebruiker via zijn e-mailadres
Volledige controle over wie kan bestellen, valideren of facturen bekijken
Onbeperkte flexibiliteit in het aantal gebruikers
Duidelijkere organisatie en tijdswinst voor iedereen
Deze functionaliteit wordt geactiveerd op aanvraag. Neem contact met ons op met de gegevens van de verantwoordelijke persoon.
Wij configureren uw account voor u en kunnen, indien gewenst, de andere gebruikers toevoegen.